- Na rynku dostępnych jest wiele aplikacji przeznaczonych do zarządzania infrastrukturą oraz pracownikami, ale nasz produkt LOG Global Edition wnosi powiew świeżości, łamiąc przy okazji wiele stereotypów - mówi Grzegorz Filarowski, CEO LOG Systems. Dużym zaskoczeniem dla potencjalnych klientów może być już sama cena oprogramowania. Abonament w wysokości 1 euro miesięcznie za pracownika sprawia, że oprogramowanie znajduje się w zasięgu ręki małych firm, stawiających pierwsze kroki na rynku. - Za 1 euro dopisane do kontraktu pracownika, można otrzymać narzędzie znacznie zwiększające jego efektywność. - mówi Grzegorz Filarowski, CEO LOG Systems. W ramach podstawowego abonamentu nabywca otrzymuje szeroki zestaw funkcjonalności, w tym m.in zestaw organizacyjny, helpdesk, zarządzanie projektami i rozwiązywanie problemów, zarządzanie usługami i pracownikami czy umowy SLA. Ale dodatkową wartość oprogramowania tworzą opcjonalne moduły, oferujące funkcjonalności niedostępne w konkurencyjnych systemach. - Klienci płacą za moduły nie więcej niż kilka Euro, niezależnie od ilości pracowników. To niewielkie obciążenie dla przedsiębiorstwa. Taki model stosuje wielu innych dostawców oprogramowania, dlatego, że jest bardzo korzystny zarówno dla klienta, jak i dostawcy. - tłumaczy Grzegorz Filarowski.
Zapełniony kalendarz?
Jedną z prawdziwych perełek, wśród oferowanych przez LOG Systems modułów, jest nowatorski kalendarz. Swojego rodzaju ciekawostką jest fakt, iż użytkownik modułu otrzymuje zapisany kalendarz. Co to oznacza w praktyce? Kalendarz opiera się na schemacie organizacyjnym i zawiera gotowe, przyporządkowane dla konkretnych pracowników kontrakty. Pracodawca może we własnym zakresie zmodyfikować niektóre ustawienia np. czas pracy, poziom wynagrodzenia, a także przyznawać dodatkowe kompetencje. Zapisane reguły pozwalają automatycznie przydzielać zadania konkretnym osobom w firmie i ściśle przestrzegać czasu ich realizacji. Menedżerowie w ten sposób łatwo i szybko kontrolują przebieg realizacji projektu oraz monitorują wydajność pracownika, tym bardziej, że ten ostatni nie może zmieniać czasu wykonania poszczególnych operacji itp. - Zastosowanie kalendarza rewolucjonizuje pracę wielu działów, w tym również IT. Najczęściej procesy związane z usunięciem awarii ciągną się w nieskończoność. Co często wynika z chaosu związanego z przydzielaniem poszczególnych zadań. Nieznany jest też czas usunięcia usterki, postęp prac itp. Nasz kalendarz nie tylko automatyzuje wymienione prace, ale pozwala na dokładne śledzenie procesu związanego z naprawą usterki - zapewnia Grzegorz Filarowski.
Kalendarz LOG GE jest kompatybilny z innymi kalendarzami - Exchange, Google czy Apple. Dlatego też zadania zaplanowane w zewnętrznych elektronicznych terminarzach są uwzględniane przez oprogramowanie.
Poszczególne moduły mogą tworzyć system naczyń połączonych. Świetnym przykładem jest współpraca kalendarza z modułem monitoringu aplikacji i serwisów www. Kooperacja rozszerza możliwości kalendarza w zakresie mierzenia produktywności pracowników, a także kontroli wykonywanych przez nich czynności, np. informuje o odwiedzaniu niepożądanych stron internetowych bądź serwisów społecznościowych.
- Jednym z najważniejszych walorów naszego kalendarz jest motywowanie pracowników do pracy. Decydują o tym nie tylko funkcje kontrolne, ale również przejrzystość rozwiązania i liczne ułatwienia w zakresie organizacji pracy. Poza tym pracodawca otrzymuje za niewygórowaną cenę narzędzie pozwalające łatwo i szybko zweryfikować efektywność pracowników - wyjaśnia Grzegorz Filarowski.
Premiera LOG Global Edition została zapowiedziana na 27 czerwca. Wtedy oprogramowanie będzie dostępne tylko dla obecnych klientów firmy. Premiera oprogramowania dla wszystkich zainteresowanych nastąpi 29 sierpnia. Wtedy to właśnie LOG System udostępni aplikację na światową skalę.